Biliyoruz ki birçok kasaba ya da şehirde köpek sahiplerine destek olabilecek bir eğitmen bulunmuyor ya da sahipler çok isteseler de günümüz ekonomik şartlarında bütçe oluşturmakta güçlük çekebiliyor. Bu yüzden en önemli sosyal sorumluluğumuzu hiçbir beklentimiz olmadan; ülkemizin herhangi bir köşesinde sorun yaşayan köpek sahiplerine samimi bir telefon görüşmesi ile destek olmak diye tanımlıyoruz. Köpek sahiplerinin sorunlarının basit olduğunu anladığımızda konuşma içinde pratik çözümler üretiyoruz ya da yapılması gerekenler için püf noktaları anlatıyoruz. Danışılan sorunların komplike ya da telefon üzerinden çözülemeyecek olduğunu anladığımız durumlarda ise kendilerine izlenilmesi gereken bir yol haritası oluşturuyoruz. Bir diğer destek olma yöntemimiz ise mesleki tecrübelerimizi içeren öğretici yazılarımızı köpek sahipleri ile paylaşmamız ve açtığımız YouTube kanalımızdan bilgilendirici videolar ile yol gösterici olmamız dır. Videolarımızı oluştururken ya da yazılarımızı kaleme alırken köpek sahiplerin kendi sorunlarının üstesinden gelebilmelerine yönelik olmasına, aynı zamanda pratik ve uygulanabilir bir içeriğe sahip olmasına dikkat ediyoruz. Birde tüm bunları büyük bir mutluluk ile gerçekleştiriyoruz…

#kopekustasi #dogtrainer #özelköpekeğitmeni #özelköpekeğitimi #köpekeğitimi #köpekeğitmeni #evdeköpekeğitimi #yerindeköpekeğitimi #köpekdostu #köpekaşkı #yavruköpek #köpekoteli #köpekdostuotel #özelders #köpekler #eğitim #tgdogtraining #köpekeğitimi #köpekeğitmeni #özelders #köpekler #eğitim #veteriner #veterinerhekim #antalya  #izmir #ankara  #istanbul #siberianhusky #goldenretriever #rottweiler #pug #frenchbulldog #cavalierkingcharles #chowchow #akita #shihtzu #malinois #doberman #bulldog #schnauzer #poodle #labradorretriever #germanshepherd #pomeranian  #samoyed #istanbul #dogs #hunde #seyahat #gezi #kamp #dağlar #göl #deniz #doğa #tatil #camp #mountain #campervan #camperlife #vanlife #trip #travelwithdogs #nature #trekking #holiday

köpek ustası, dog trainer, özel köpek eğitmeni, özel köpek eğitimi, köpek eğitimi, köpek eğitmeni, evde köpek eğitimi, yerinde köpek eğitimi, köpek dostu, köpek aşkı, yavru köpek, köpek oteli, köpek dostu otel, özel ders, köpekler, eğitim, tg dog training, köpekler eğitim, veteriner, veteriner hekim, antalya,  izmir, ankara,  istanbul, siberian husky, golden retriever, rottweiler, pug, french bulldog, cavalier king charles, chow chow, akita, shihtzu, malinois, doberman, bulldog, schnauzer, poodle, labrador retriever, german shepherd, pomeranian, samoyed, dogs, hunde